GM


 

From: Kazimierz Wojewódzki [mailto:k.r.wojewodzki@interia.pl]

Sent: 15 listopada 2013 9:42

To: Steve Woznicki; Wojciech Osos

Subject: GM


Mr. Woznicki, Panie Osoś!

Ten e-mail dotyczy was obu. Nie tłumaczę treści na angielski, ponieważ bardzo słabo znam angielski i może dojść do nieporozumień. Treść powinien przetłumaczyć Pan Osoś. Konkrety. Ja myślę, że Mr. Woznicki źle zrozumiał‚ treść listu gdzie jest hiperłącze do zegarka Omega. Ja jestem człowiekiem, który stara się w swoim życiu nie nadużywać przenośni i aluzji. Ten zegarek nie oznaczał‚ nic więcej w tym e-mail, jak sprężynę. ( blok kilkuset sprężyn). Sprężyna tam służyć jako akumulator energii. Takie sprężyny są właśnie w starych zegarkach. Blok, odpowiednio większych ma służyć w samochodzie z napędem hybrydowym w miejsce elektrycznego akumulatora. Prototypu ze względów oczywistych nie jestem w stanie zbudować, ponieważ pracuję sam. Na marginesie. Niedawno napisał‚ do mnie jakiś przedstawiciel z Chin z ofertą sprzedaży produktów ze swojej fabryki. Ja nie sprawdzałem, czy ta fabryka to jedynie strona internetowa, czy faktyczne przedsiębiorstwo. Oferta dotyczyła różnego rodzaju przekładni i wariatorów. Ja nie wierzę w tym przypadku w przypadek, i podobieństwo do mojego wynalazku. Ja jemu odpisałem i dałem link do strony gm.j234.pl, aby zrobił‚ w swojej fabryce prototyp, na razie tylko i wyłącznie skrzyni z trzema stopniami. ( na stronie są jedynie dwa ), Podałem jemu główne parametry wejścia i wyjścia, ale bardzo ogólnikowo, to znacz, moc wejścia 40 kW, obroty 6000 obrotów/min. Parametry wyjścia, takie same jak wejścia, Maksymalnego momentu nie podawałem ( po pierwsze, on może łatwo to obliczyć, po drugie, moment skręcający potrzebny jest dopiero wtedy gdy liczy się konkretne średnice wałków. Dziwna wydaje mi się jego odpowiedź, że on chce więcej szczegółów dotyczących. Z tego wynikają co najmniej dwa wnioski. Albo jego kadra techniczna jest do niczego, albo on chce wiedzieć ode mnie jeszcze coś więcej. Ja jemu odpiszę na jego e- mail, w ten sposób, że on musi najpierw złożyć przy pomocy swojego zespołu moduł‚ podstawowy, czyli trzy mechanizmy różnicowe i między nimi dwa sprzęgła jednokierunkowe. Parametry wejścia, ja jemu napiszę, takie jak na wale wyjścia w starym gaźnikowym silniku nissan micra 1,0 Lx K10 1987. Parametry wyjścia takie same jak parametry wejścia, ponieważ w czterostopniowej skrzyni tego modelu to jest tzw. bieg bezpośredni ( K10 nie ma piątego nadbiegu). Biada aby któryś z was, panie Osoś i Mr. Woznicki zrozumieli coś więcej niż jest tutaj napisane, ja z literatury zdałem maturę jedynie dlatego, że matka i ojciec byli nauczycielami. Gdyby nie to nigdy nie dostał‚ by świadectwa maturalnego, ponieważ ja w swoim życiu nigdy nie przeczytałem żadnej książki związanej z humanistyką. Po prostu mnie to nie interesuje, doszukiwanie się podwójnych znaczeń to dla mnie koszmar. Dlatego na lekcjach polskiego byłem jako błazen, i dlatego przepuszczali mnie z klasy do wyższej klasy. Na szkołę morską zdałem jednak bez żadnych problemów z średnią 4.5. Koszmarem w szkole morskiej była dla mnie pni Janowczyk, która uczyła angielskiego, ale mniejsza z tym. Teraz napiszę to co najprawdopodobniej nastąpi. Albo ja, albo niemiecki właściciel serwera 1&1 zamkniemy cały pakiet http://www.j234.pl,tam jest razem z sub domenami około 70 stron dotyczących mojego wynalazku. Zostanie tylko strona j2.home.pl. Ja myślę, że wszyscy z całego świata mechaniki to co mieli widzieć, widzieli. Teraz konkrety. Jeżeli GM zastosuje elektryczne akumulatory w swoich modelach, za kilka lat będzie liczył jedynie straty, ponieważ nie będzie rynku wtórnego na takie samochody, ale to jest tylko moje zadanie. Władze GM mogą mieć inne.

Jeżeli ktoś uzna, że trzeba zastosować blok sprężyn, wtedy być może ja się przydam dla GM, Jeszcze jedno panowie. O tym wiedzą również Anders Hedman i Michael Ehrmann. Hedman to gej‚ i jest nieobliczalny, ( wy możecie sprawdzić jego patenty, on nigdy niczego nie zrobił sam, zawsze był ktoś obok, albo Ola Olson, albo ktoś inny, ale zawsze w tle Bengt Jacobson z politechniki w Goteborgu. Michalel, ten człowiek się teraz totalnie pogubił. Gdy dostał ten list ze sprężyną, ( nota bene to on jest twórcą katastrofy mercedes, ona nawrzucał tyle elektroniki, że nawet niemieccy zatwardziali faszyści nienawidzą mercedes, zwłaszcza A klasę i smarta. Efekt smarta jest taki, że pali nie wiele mniej od starego golfa, a wygląda jak wózek do golfa. Wracam do tematu, gdy on otrzymał ten email, on ( niby, że odpowiedź automatyczna, która przyszła po godzinie 10 w poniedziałek), że jest na urlopie i muszę zadzwonić do pani Grüenenwald

:”+++Dr. Michael Ehrmann is not in his office +++

I´m not in my office until September 9, 2013 – I will not respond to inventions offers – Please sent your ideas, patents the central e-mail address:

externe_ideen@daimler.com

In urgent cases please call: Ms. Gruenenwald +49 7031 90 60708″

Absurd, ktoś przychodzi do biura, on miał przecież urlop, po to tylko, żeby włączyć  automatyczną pocztę i przekierowanie, i to do kogo. Ja ani nie zadzwoniłem, ani nie napisałem na ten adres z externe……… Ja myślę, że Michael ma teraz duże kłopoty, ponieważ w 2011 zlekceważył jeden z moich e-mail. Ja jest wręcz pewien, e on dokładnie wie, że nie chodziło mi o nic innego jak o akumulacje energii w sprężynie spiralnej. ( strzałka ugięcia takiej sprężyny może być bardzo długa, jeżeli odpowiednio połączy się kilkaset w blok). Tutaj również nie ma żadnej alegorii, ponieważ ja nie jestem poetą, a wręcz przeciwnie ja nienawidzę poetów, każdej maści i każdej narodowości i ja takich ludzi po prostu unikam.

Teraz kilka słów o moich kłopotach. Zaczyna mi brakować palia w moim f-22, definition- paliwo -forsa. Jeżeli zabraknie całkowicie ja się katapultuję (nawet na terenach wroga) a efem gdzieś przypierdolę. Tutaj nie ma również żadnej alegorii. Wy musicie wiedzieć, że ja od tej chwili nie pisnę ani słowa co dalej, ponieważ jeżeli ktoś zadecyduje, że sprężyna ma być, kłopoty dla konstruktora dopiero się zaczną, po pięciu latach użytkowania może okazać się, że skrzynia jest po prostu na szrot, znacznie wcześniej niż zwykła.

Rozwiązanie mojego problemu jest takie, ja przez jeden miesiąc muszę być zatrudniony w GM z wynagrodzeniem 2500$ na miesiąc, dopóki GM się poważnie nie zastanowi na problemami związanym z nowoczesną hybrydą. Przez ten czas będzie całkowita cisza w eterze. Potem Mr. Akerosn i inni zadecydują, czy jestem potrzebny czy nie. Ja proponuję dla mnie pracę w charakterze inspektora on line dla GM Chat. Moja praca będzie polegać na tym, że raz w tygodniu ja nawiążę z nimi połączenie i zapytam:

Customer – Hi GM Chat

Kevin – hello

Customer – is it all right?

Kevin -yes

Customer – thanks, bye

Kevin -Thanks, bye

Wy musicie wiedzieć jeszcze jedno, to jest moja prywatna rada, Wy wszyscy musicie uważać aby jakiś Owsiak z Polski wam nie powiedział. Róbta co chceta i zaraz potem nie zaczął‚ zbierać do puszki dolary na biedne amerykańskie dzieci. Tutaj też nie ma żadnej aluzji, ponieważ Pan Osoś wie, że takie fakty mają miejsce w Polsce, nie tylko w okresie świątecznym, ale już prawie każdego dnia widzę jakiegoś debila, który zbiera do puszki na własne intencje.

Regards Wojewódzki


Kazimierz R. Wojewódzki
os. W. Witosa 22/19
77-300 Człuchów
tel. +48 58 371 40 48

 

Temat: RE: GM

Nadawca: Wojciech Osos

Data: 2013-11-18 11:17

Adresat: Kazimierz Wojewódzki


 

Szanowny Panie, dziękuję za przesłaną informację. Niestety nie jesteśmy zainteresowani Pana propozycją.

Z poważaniem,

Maciej Osoś

In English language.

Dear Sir, Thank you for your information. Unfortunately, we are not interested in your proposal.

Only after 3 years of waiting I got a reply from NEW DEVICES SECTION, GENERAL MOTORS.

Kazimierz Wojewodzki
17:35 (15 godzin temu)


do k.j.harriman, mary.barra, mary.t.barra, new.devices.se.

Dear Mrs. Mary Barra,
Dear Mr. Harriman!
I do not get any response from you. I repeat once more. I do not have time to wait any longer. I have recently been ill and have no money to go to the doctor. The lack of any response means for me that I have to post everything about GM. Below is a link to the „GM” page. And in the right side panel there is a widget – „My Chat”. There is information in Detroit that there is a new corruption affair. And the old trouble with ignition is not yet closed. In my opinion, I emphasize it is only my opinion. This faulty ignition could have been a special sabotage from one GM engineer. Otherwise. Someone from GM cooperated with German and Polish communists. Mr. Harriman is informed about this.
Regards, Kazimierz Wojewódzki
https://kw107.wordpress.com/automotive/gm/

31-10-2017 14:22, „Kazimierz Wojewodzki” napisał(a):
Dear New Devices Section General Motors!
Attn: Mrs. Mary Barra
Mr. Harriman

To first! Who has recently sent you, the my request?
Secondly. Who is „New Devices Section of General Motors”? Is this something, NDS of GM, has any name an for name? E.g. Engineer, Elvis Presley.

Is my application to the new Section is a regular letter in 2012?
July 23, 2012, – https://docs.google.com/presentation/d/1PHWe9U5jD18A15ycgvbWd3VQ9tPqSuq4ZjDUz7bsIeA/present?slide=id.ge5d4265e_45#slide=id.g11d82faee_00 – …………………………. – https://drive.google.com/file/d/0B0adWaJb4_diTy1PbXE2Xy0yRG8/view?usp=sharing – …………………………………………….. – https://drive.google.com/file/d/0B0adWaJb4_diZlRDcFJJV0ZjVzA/view?usp=sharing. A return receipt of the mail (form CN 07) was signed by General Motors employee, Krzysztof Orlikowski.
The problem is that Krzysztof Orlikowski was never in Detroit. It’s an ordinary Polish bandit.

Thirdly. Please write to me about my recent application to the New Devices Section. Is the case here to fix your bad idea, on a autonomus car? It will be very ridiculous if you retreat from this idea. And it will be tragic if this car, no one will want to buy.
Fourthly. Dear New Devices Section. Are you looking on the internet, wiser than you are? Are you looking on the internet, stupid than you are? Are you looking on the internet, just as stupid are you?

The idea is worth millions of dollars to fix what broke, of New Devices Section. And, I have the idea to post online to the New Devices Section (free)!?

I’m Yours, Dear New Device Section, I am sending my old idea of 2010.

https://kw107.files.wordpress.com/2015/10/projekt-pod-skrzyni.pdf
https://www.dropbox.com/s/9wb0buocx6lg7zh/PHILOSOPHY%20backstop%20(SPRING).pdf?dl=0
Dr. Michael Ehrmann from Daimler, he said what is best in this idea. And, what did you know of this, Dear New Device Section?
https://drive.google.com/file/d/0B0adWaJb4_didVQ2S2Q2RzNfMEJXVzY3UjZoSTVSc3o0NjVz/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B0adWaJb4_diN3d0UmtwVlF5cWhyU3ZRNngyUzhWQmRCVjZF/view?usp=sharing
If there are any Poles in the New Device Section? You do not show them this email on their eyes. They will break, everything to the end!
Best Regards,
Kazimierz R. Wojewodzki

———- Forwarded message ———-
From: New Devices Section
Date: 2017-10-31 11:41 GMT+01:00
Subject: Regarding your recent correspondence to General Motors
To: „kwojewodzki50@gmail.com”

Greetings,

The New Devices Section recently received your correspondence to General Motors. Our office is responsible for receiving all unsolicited submissions to General Motors.
The New Devices Section has implemented an automated, online submission process via the website at the following link: https://www.gmideas.com. The site provides information regarding the terms and policies for making submissions to General Motors. Plus, the automated process allows for ease of submission and prompt confirmation of receipt. Submitting ideas via the New Devices Section website is the only way to submit ideas to General Motors.
With implementation of the online submission process, hard copy/email/fax submissions to the New Devices Section are no longer accepted. According to our practices, GM New Devices has not retained your unsolicited submission.
We appreciate your interest in General Motors.

Sincerely,

New Devices Section
General Motors

 


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s