LASY PAŃSTWOWE – Part two.


MINISTERSTWO OCHRONY ŚRODOWISKA

GENERALNA DYREKCJA LASÓW PAŃSTWOWYCH

PROKURATURA KRAJOWA

Komenda Główna Policji

Naczelny Sąd Administracyjny

Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Słupsku



Do wiadomości i służbowego zastosowania osoby i instytucje wymienione w polach adresów e-mail.



Szanowny Panie Komendancie Szymczyk!

Szanowny Panie Ministrze!

Szanowny Panie Dyrektorze Konieczny!

Szanowy Panie Prezesie Naczelnego Sądu Administracyjnego!


W nawiązaniu do mojego zawiadomienia z dnia 4 i 5 maja. Treść zawiadomienia w publikacji na WordPress:

Oraz ta sama treść zawiadomienia w dokumencie pdf.:

✓ – https://acrobat.adobe.com/link/review?uri=urn:aaid:scds:US:c878cc64-768c-3a44-9d5c-86c23fe95918

Szanowni Państwo!

Sprawa skradzionych drzew o wartości 2000÷3000 zł. Mogła wydawać by się błaha i niegodna uwagi najwyższych władz polskiej administracji państwowej. Niestety, ci sami ludzie. Lokalne władze. KPP Człuchów, PR Człuchów, SR Człuchów, UG Człuchów, Nadleśnictwo Człuchów, Starostwo Człuchów. Stanowią, zgraną organizację przestępczą. Następny element, dowód rzeczowy. Tych ludzi nie interesują tylko i wyłącznie drobne kradzieże. O ile mienie prywatne o wartości 3000 zł można nazywać drobną kradzieżą.


Sprawa kradzieży dokonanej przez ZUL Ogłuszki ma ciąg dalszy.

W roku 2011 przygotowywałem moją działkę do sprzedania ( z tego tytułu są w sprawie zeznania urzędników gminy w sprawie drogi dojazdowej). Na działce był nieuporządkowany samosiew sosny. Drzewa o grubości pnia do 25 cm. Ale także pomiędzy nimi dość gęsto były drzewka młodsze. Co stanowiło, że wyglądało to jak zarośla, nieestetycznie. Potrzebny był zabieg, zwany „przecinką”. Prac tych zobowiązał się wykonać, Tomasz Potalski. Potalski dorywczo pracował u ZUL OGŁUSZKI ( podobnie jak Ryszard Dudek). Z Potalskim podpisałem umowę cywilną o dzieło:

✓ – https://acrobat.adobe.com/link/review?uri=urn:aaid:scds:US:8461816a-84d2-3da7-8a6b-3de9fca0a8a3 * Dokument ten, jako kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem znajduje się w archiwach: UG Człuchów, SKO Słupsk i WSA Gdańsk.

W umowie był zapis, że Potalski ma prawo wycinać z mojej nieruchomości jedynie drzewa dziesięcioletnie i młodsze. Informowałem Potalskiego w trakcie podpisywania umowy, to jest dnia 2 listopada 2011, że. Nie jest łatwo określić wiek sosnowego drzewa, które rośnie. Tak mnie pouczyli urzędnicy gminy Chojnice. Powiedziałem Potalskiemu aby był ostrożny ponieważ są kary za wycinanie drzew starszych jak dziesięcioletnie. Powiedziałem także, że ja się nie będę czepiał jak Potalski wytnie kilka drzew starszych we wskazanym przez mnie miejscu. Ponieważ na obszarze około 100 m^2, miałem przygotowaną dokumentację ze Starostwa Człuchowskiego. Na budowę domku letniskowego o powierzchni rzutu 20 m^2. To jest na tak zwane, „. Zgłoszenie robót budowlanych”. Wszystko w tym celu, aby przyszły nabywca miał jak najmniej problemów, ( problemem był i jest nadal, brak oficjalnego połączenia nieruchomości 81/2 z jakąkolwiek droga publiczną).

Potalski nie wywiązał się z warunków umowy. Wycinał wszystkie drzewa z obszaru około 10 arów to jest z obszaru około 1000 m^2. Podczas prac, Potalskiego przypadkowo napotkałem na mojej nieruchomości. Gdy zaczynał. Świadkami są sierżant Kamińska i policjant. Którzy pisali protokół w sprawie Kowalczyka i Gindy. Jest nagranie z tej czynności człuchowskiej Policji. NAGRANIE z rozszerzeniem amr. – https://drive.google.com/file/d/0B0adWaJb4_diVFF6MFluNDlPSzQ/view * Nagranie to znajduję się na dyskach CD w archiwach, SKO Słupsk, WSA GDAŃSK i UG Człuchów.

Można odsłuchać nagranie bezpośrednio ze strony WordPress:

••••••••••••••••••••••••••

Nagranie dotyczy sprawy, która bezpośrednio nie jest związana z kradzieżami i nielegalnymi wyrębami drzew z mojej nieruchomości. ( Pośrednio ma to związek z przestępczością zorganizowaną, sitwa, kumoterstwo, korupcja, łamanie elementarnych praw człowieka). Potalski był informowany, zarówno przeze mnie jak i przez policjanta, że nie ma prawa wycinać drzew starszych jak dziesięcioletnie. Po za tym, Potalski, zgodnie z umową, miał wycinać z całej działki 81/2 te niepotrzebne zarośla. Co w efekcie dało by jakieś 15÷20 m3 opałówki. Potalski nie wywiązał się z umowy i wycinał najgrubsze drzewa a ” badyle” zostawiał. Foto nr 1 z dnia 11 grudnia 2011.

Jest także film nr 1. z dnia 4 marca 2012 (Tomek na tym filmie to pracownik warsztatu lakierniczego Krzysztofa Klekocińskiego, nazywają go Tomek Borsalino Borsuk). Film udostępniony na You Tube:

Z uwagi na powyższe, już w grudniu 2011 chciałem oddać sprawę Potalskiego do sądu. Sprawa była by cywilna, Tomasz Potalski nie wywiązał się z warunków umowy. Ale przypomniało mi się, że są przepisy regulujące wyręby drzew. Udałem się do Edmunda Wawrzon z gminy Człuchów ( daty wizyty nie pamiętam, ale można to ustalić). Wawrzon dwukrotnie dokonywał oględzin mojej nieruchomości. Przy okazji wskazałem 8 drzew ukradzionych przez ZUL Ogłuszki. Przy drugich oględzinach Wawrzona protokół spisywała w terenie, jakaś urzędniczka gminy. Imienia i nazwiska mnie pamiętam. * Dość ważny szczegół, który należy odnotować. Nie pamiętam daty, ale po dacie 11 grudnia 2011 – zdjęcie nr 1. Udałem się do Jacka Dziedzic. Jacek Dziedzic miał poszukiwać kupców na nieruchomość 81/2. Pojechaliśmy razem na tą działkę aby pokazać mu lokalizację w terenie. Na działce jeszcze stał sztapel dłużycy o objętości 10÷12 m3 ( dwie przyczepy). Ponieważ już wtedy wiedziałem, że Potalski jest nieuczciwy człowiek. Sprzedałem Jackowi Dziedzic moją część, czyli 5 m3. Dałem Jackowi Dziedzic tak zwana asygnatę na wywiezienie z lasu przyczepy dłużycy. Aby w razie kontroli nie miał problemów ze strażnikami. Następnie 21 stycznia 2012 roku udałem się do Potalskiego, ul. Kamienna w Człuchowie. Już wtedy poinformowałem Potalskiego, że za wycinanie najgrubszych drzew oddam go do sądu. Poprosiłem jednocześnie o rozwiązanie umowy. Do umowy podpięty jest dokument sporządzony w dniu 21 stycznia 2012. Napisała to baba Potalskiego, Arleta. Potalski i ja to podpisaliśmy. W dokumencie Potalski napisał, że wyciął 10 m3. Ale nie odebrał. ( Ja oczywiście nic nie mówiłem Potalskiemu tego dnia, że sprzedałem moja część Jackowi Dziedzic). Powiedziałem tylko na zakończenie wizyty. ” Bobek, musisz oddać sprawę, że ktoś ukradł sztapel, na KPP”. Powinno przecież zostać 5÷7 m3. Potalski oczywiście ani myślał oddać tego na KPP Człuchów!!!!

••••••••••••••••••••••••••

Na moje zawiadomienie, Adam Marciniak wydał POSTANOWIENIE.

ZULe nie podlegają pod administrację LP. ZULe to prywatne, specjalistyczne ( z licencją) firmy. Które na zasadzie przetargu wynajmuje administracja LP. W celu wykonywania specjalistycznych prac leśnych. Nadleśnictwo wyznacza obszar i rodzaj robót. A ZUL w przetargu wyznacza cenę za wykonaną usługę na rzecz Nadleśnictwa. ZUL Ogłuszki to prywatna firma, Nadleśnictwo Człuchów to agenda rządowa. Dwa diametralnie różne podmioty gospodarcze. ( Ustawa o LP wyraźnie rozgranicza kompetencje administracji LP od kompetencji ZUL). Nadleśnictwo zatem nie ma prawa brać odpowiedzialności karnej za źle wykonane prace ZUL. A tym bardziej za kradzieże i nielegalne wyręby dokonane przez prywatną firmę ZUL Ogłuszki. Nie pomoże tłumaczenie, że granice ewidencyjne były nieczytelne. Granice w roku 2011 były wznowione i czytelne. Poza tym, w roku 2009 kamień graniczny LP – OGŁUSZKA – Wojewódzki, był na tyle czytelny, że geodeci z Geocenter go nie wznawiali. A moja brzoza o średnicy pnia 42 cm stała nieopodal kamienia – szkic. Reasumując. Jak głupi jest radca prawny gminy Człuchów, Robert Wajlonis? Zawodowy prawnik o międzynarodowej sławie. Sokro zaopiniował idiotyzm gminny, pod postacią POSTANOWIENIA. Jak głupi jest policjant Szulist z KPP Człuchów? ( Absolwent prawa i administracji na uniwersytecie), że wezwał jako biegłych do sprawy kradzieży dokonanych przez prywatną firmę ZUL, urzędników państwowych, strażnika i podleśniczego z Nadleśnictwa Człuchów.
Dania 5 lutego 2014 stawiełem się w gminie Człuchów. Na spotkaniu byli obecni: Komendant Straży Leśnej, Prijatka jako przedstawiciel Nadleśnictwa Człuchów. Edmund Wawrzon, protokolantka i pryncypał Wajlonisa, Andrzej Wieliczko. Spotkanie trwało około godziny. Do prawnika Wieliczki nie docierały argumenty tak jak wyżej czerwoną czcionką napisane. Do Prijatki nie docierało, że ustawa o LP nakłada obowiązek na administrację Nadleśnictwa, aby granice terenu na którym zostanie wykonany zabieg. Były dokładnie wyznaczone. W ustawie wymaga się aby specjalistyczne zabiegi robiły tylko i wyłącznie licencjonowane firmy. ZUL w ramach licencji, musi znać także, posługiwanie się w terenie mapami. Krótko i na temat. Nawet jak granice w roku 2009 dla tego terenu były nieczytelne. To ZUL Ogłuszki nie miał prawa wykonywać jakiegokolwiek zabiegu pielęgnacji nawet na działkach LP!!! *Sprawa była by bardziej skomplikowana, gdyby administracja nadleśnictwa źle wyznaczyła teren zabiegu. Wtedy Nadleśnictwo było by pośrednio stroną. Ale powoływanie się tej sprawie na ustalenia sierżanta Szulista!? Który do sprawy jako biegłych powołał złodzieji!? Dodam tylko w tym miejscu. Zawiadomienie w tej sprawie przyjmowała aspirant Gawlik- Jażdżewska. I to ona mnie pouczyła, że wyceny musi dokonać biegły dendrolog. Nawet gdyby to było tylko omyłkowa kradzież!!! Komisja pod przewodnictwem Wawrzona i radcy Wieliczki. Sporządziła protokół. Następnie kazali mi się pod tym podpisać, że zgadzam się z ustaleniami komisji. Ja oczywiście tego nie podpisałem, ponieważ protokół stał w absolutnej sprzeczności. Nie tylko z ustawą o LP, KPA, innymi ustawami. Ustalenia Wawrzona, Wieliczki i Prijatki, stały w sprzeczności z chłopskim rozumem, kieleckiego chłopa małorolnego. Dokumet znajduje się w archiwach UG Człuchów.

Edmund Wawrzon wraz z Wójtem Marciniakiem, radcą prawnym Andrzejem Wieliczko i radcą prawnym Robertem Wajlonisem wezwali dendrologa do wyceny nielegalnie wygiętego drzewostanu. Następnie wspólnie wydali decyzję:

https://acrobat.adobe.com/link/review?uri=urn:aaid:scds:US:c34b5f40-7dc0-3c3d-8021-91e10a7b3fc2

Dnia 8 stycznia 2014 wójt Marciniak wydał decyzję wraz z kosztorysem dendrologa. W decyzji jest uzasadnienie i przytoczone kilka faktów. Dnia 5 listopada 2013 ja zawiadomiłem Wawrzona, że dokonano nielegalnych wyrębów z mojej nieruchomości. Pojechaliśmy jego samochodem i zostało wspólnie stwierdzone, że. Na obszarze około 10 arów dokonano wyrębu. Fakt. W odstępie kilku dni ponowiłem zawiadomienie u Wawrzona, że nie tylko Potalski dokonał czynów zabronionych. Ale ZUL Ogłuszki także. Oględziny odbyły się przy współudziale protokolantki. Fakt, jest bardzo dużo pism sygnowanych przez Marciniaka, które te fakty potwierdzają. Wawrzon w sprawie dostał za zgodność z oryginałem umowę cywilną. O której wspomniał w uzasadnieniu. Fakt niezaprzeczalny. Wawrzon zachował treść umowy. Następnie napisał, że Potalski nie był informowany przez zleceniodawcę. W jaki sposób określa się wiek drzew? Charakter umowy wyraźnie wskazuje, że to Potalski we własnym interesie musiał zdobyć wiedzę, jak się określa wiek drzew. Kolokwialny przykład umowy cywilnej o dzieło. Kowalski jako właściciel lokalu na ul. Marszałkowskiej 1/1, Warszawa. Podpisał umowę o dzieło z Nowakiem, hydraulikiem. O wykonanie emaliowanego, żeliwnego zlewozmywaka w przedmiotowym lokalu. Nowak montując armaturę zlewozmywaka, uszkodził instalację gazu jamalskiego w lokalu, Kowalskiego. Nastąpił wybuch w efekcie którego było. 100 ofiar śmiertelnych i 1000 ofiar ciężko poszkodowanych. To oczywiste, że Kowalski nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ten wybuch pomimo tego, że wybuch nastąpił w jego mieszkaniu. Aż nadto oczywiste jest, że Kazimierz Wojewódzki nie ponosi żadnej odpowiedzialności za to, że Potalski wycinał z nieruchomości 81/2 drzewa starsze jak dziesięcioletnie. Ponieważ umowa stanowiła o wycince drzew młodszych. Co prawnie jest dozwolone bez zezwolenia Wawrzona. By było jeszcze śmieszniej z Wielkim Łowczym Gminnym Edmundem Wawrzonem i jego pacholstwem prawnym, radcami, Wajlonisem i Wieliczko. Wawrzon napisał, że Potalski nie był informowany. Potalski był informowany, że z problemem wieku drzew musi udać się do fachowców. To znaczy. Albo do Wawrzona albo do urzędników gminy Chojnice odpowiedzialnych za gospodarkę leśną. Wawrzon dostał trzy dyski CD z nagraniem.

* Światowej sławy prawnik Robert Wajlonis i jeszcze głupszy od Wajlonisa. Prawnik Andrzej Wieliczko. Powinni byli wiedzieć, że Kazimierz Wojewódzki jako zleceniodawca umowy. Nie miał prawa pouczać wykonawcy umowy o szczegółach technicznych ( jak się liczy wiek drzew). Ponieważ Kazimierz Wojewódzki nie jest biegłym.

Wielki Łowczy Gminny ( waga netto bez myśliwskiego przyodzienia około 150 kg), Edmund Wawrzon -! WORDPRESS PHOTO:

W decyzji, Marciniaka, Wawrzona i Wajlonisa jest arkusz kalkulacyjny dendrologa. Ale zrobiony jedynie dla 26 omyłkowo wyciętych drzew przez Tomasza Potalskiego. Nie ma arkusza dla omyłkowo wyciętych ośmiu drzew wyciętych przez ZUL Ogłuszki i Nadleśnictwo Człuchów. Wajlonis, Wieliczko, Wawrzon, Marciniak powodowani. Korupcja, sitwą, kumoterstwem. Uczestnicząc w przestępczości zorganizowanej. Działali nie tylko i wyłącznie na moją szkodę. Ci ludzie działali na szkodę całej gminy i jej obywateli. To przecież aż nadto oczywiste, że kara administracyjna nałożona na Ogłuszkę i LP za nielegalny wyrąb ośmiu drzew o średnicach pnia 42 cm. Według wyceny dendrologa była by co najmniej 500.000,00 zł. Ci ludzie, łamiąc elementarne prawa człowieka:

Protokół dodatkowy
do Konwencji o Ochronie Praw
Człowieka i Podstawowych Wolności,
ARTYKUŁ 1
Ochrona własności

Nałożyli na mnie karę za czyny, których nie dokonałem. W niebagatelnej kwocie 76.000,00 zł. Następnie obciążyli moje nieruchomości na hipotece.


Zgodnie z pouczeniem złożyłem odwołanie do SKO Słupsk od,

Decyzji Nr RP.6131.140.2013


SKO Słupsk

Gdańsk dn. 13.03.2014

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Gdańsku

Al. Zwycięstwa 16/17

80-219 Gdańsk

Skarżę decyzję SKO w Słupsku SKO.41/V-8635/14 z dnia 17 lutego 2014 w sprawie z dnia 08 stycznia 2014 wymierzenia mi kary pieniężnej w wysokości 76.363,78 zasądzonej decyzją Nr RP.6131.140.2013

✓ – https://acrobat.adobe.com/link/review?uri=urn:aaid:scds:US:a14ccef5-c24d-3ff0-9e6f-fc895c166a6f



WSA GDAŃSK

Skargę o treści:

✓ – https://acrobat.adobe.com/link/review?uri=urn:aaid:scds:US:a14ccef5-c24d-3ff0-9e6f-fc895c166a6f

Złożyłem na biurze podawczym WSA Gdańsk, Al. Zwycięstwa 16/17, 80-219 Gdańsk. Wraz z trzema dyskami CD, osobiście.

Dostałem z WSA Gdańsk pismo, że sprawie nadano sygnaturę akt:

II SA/Gd 206/14

WSA Gdańsk ( składu sędziowskiego, daty posiedzenia, drogi apelacji do NSA, nie podano). Podtrzymało w mocy decyzję Kolegium SKO Słupsk w sprawie SKO.41/V-8635/14


Z uwagi na powyższe, zawiadomienie publikuję w formie strony www:

https://kw107.wordpress.com/2022/05/06/lasy-panstwowe-part-two/

Oraz ta sama treść zawiadomienia w dokumencie pdf. i przesyłam na adresy e- mail. Osób i instytucji, które muszą być zainteresowane praworządnością i poszanowaniem ogólnie przyjętych norm prawa międzynarodowego.

Z wyrazami szacunku, Kazimierz R. Wojewodzki.

HTTPS://KW107.WORDPRESS.COM
E-mail: kazimierz.wojewodzki@outlook.com
E-mail: jwxkrw@gmail.com

6 uwag do wpisu “LASY PAŃSTWOWE – Part two.

  1. KOMENDA GŁÓWNA POLICJI

    Do służbowego zastosowania osoby i instytucje zainteresowane z urzędu przestrzeganiem podstawowych norm prawa karnego.

    _______________________________________________________________________

    Art. 304. paragraf 1. kpk
    http://polskieustawy.com/norms.php?actid=105&norm=304&lang=48

    ———————————————————————–
    art. 304 § 1.
    Każdy dowiedziawszy się o popełnieniu przestępstwa ściganego z urzędu ma społeczny obowiązek zawiadomić o tym prokuratora lub Policję. Przepis art. 191 § 3 stosuje się odpowiednio.

    ——————————————————————————————————–

    _____________________________________________________________________________

    https://drive.google.com/file/d/1OcTXJa3T9g0XnF4NhGvHFcRoapjq6EGn/view?usp=share_link

    __________________________________________________________________________________________________

    W takiej sytuacji, zawiadamiam po raz kolejny. Komendanta Głównego Policji o przestepczowsci zorganizowanej z udzialem policjantow z KPP Człuchow:

    Aspirant Szlist
    Inspektor Karol Dziemiańczyk

    Moje zawiadomie z dnia 6 maja 2022 nadal jest aktualne:

    https://kw107.wordpress.com/2022/05/06/lasy-panstwowe-part-two/

    Oraz ta sama tresc w dokumencie PDF:

    https://drive.google.com/file/d/1hYAmZt0rrIRNOn6wa5qMgfVZGK6gWfHC/view?usp=share_link

    Jako materiał dowodowy w sprawie, udostępniam na serwerach Google, KATALG ONLINE z pismami urzędowymi:

    https://drive.google.com/drive/folders/0B0adWaJb4_diM2YwOTQxMzItNmQyZC00ZTFjLWE1YTAtN2IzZTYyNDIwNjE2?resourcekey=0-x_SiWvsGVISXhqEDJ6HI_w&usp=sharing

    Best regards,
    Kazimierz R. Wojewodzki
    __________________________________________________________________________
    © Kazimierz Roman Wojewodzki
    https://kw107.wordpress.com/ ®
    __________________________________________

    Kazimierz Roman Wojewodzki on LinkedIn
    http://pl.viadeo.com/en/profile/kazimierz.wojewa-dzki
    Seeking Alpha – Kazimierz Wojewodzki
    https://pl-pl.facebook.com/kazimierz.wojewodzki.7

    ________________________________________________________________________________________________________________________

    Polubienie

Dodaj komentarz